..30 armhevinger senere

(Advarsel: denne posten handler om trening, hvor mye jeg har trent i det siste og om at trening er noe av det aller beste og fineste og tøffeste som finnes på jord. Ever. For eva-evah. Om det høres kjedelig ut anbefaler jeg å heller stikke bort til Sonja og være med på Quiz. Jeg vet, jeg sier ifra en runde for sent. Muahahahaha.)

Ja. Dere leste riktig. Jeg greier 30 armhevinger. Flere om jeg har treneren til å pushe meg. Men jeg tar 30, daglig, alene før frokost. I’M AN ANIMAL!! Så for de som har lurt på hvorfor jeg ikke har blogget på en stund(og det gjør meg fryktelig glad at noen lurer på dét), jeg har trent i hele sommer. Ikke overdrevet engang. Jeg har vært på treningsleir til Frankrike og trent på morgenen i kald kald morgendis, og trent på ettermiddagen i het het ettermiddagssol. En uke lang. Og det var fantastisk! Også har jeg vært på treningsleir her i Wien. Egentlig skulle det være en helg, men siden gjestene fra Frankrike kom tidligere enn planlagt gjorde vi en uke utav det. Vi er alle fanatiske. Det ryktes at vi er en sekt. Det er ikke så langt i fra. Og det aller beste: min plan om å matche meg med Buffy i buff-ness er i ferd med å lykkes, jeg er centimeter ifra å greie denne:

Det kommer til å bli tidenes partytriks.

~ by chicida on October 15, 2010.

4 Responses to “..30 armhevinger senere”

  1. dude, you ARE an animal! så kjekt for deg! kos deg masse med det, og glede meg te å sjå party-trikset ditt, når det sitt :)

  2. Jøss. Jeg er imponert. Jeg meldte meg NESTEN inn på en treningssenter, og det er vel så mye jeg har fått trent i det siste. Nesten så skjemmes til å melde meg inn på ordentlig!

  3. hellah yeah!!!!!!! <3 go animal!

  4. chicida the animal indeed! :) yoshimi: har nesten meldt meg inn på treningssenter i et halvt år nå..ligger i rett rundt hjørnet, men får liksom aldri tid.. :-)

Leave a Reply

 
