what a wonderful world

I see trees of green, red roses too,
I see ’em bloom, for me and you

Det tok sin tid, men jeg har nå endelig oppdaget kontaktlinsenes vidunderlige verden!

~ by chicida on March 17, 2010.

5 Responses to “what a wonderful world”

  1. det e heilt fantastisk!! eg huske første gang eg fekk linser på. det føles som en ny verden! som du seie, alt blir så klart og alle fargene! sukk :)

  2. ja eg satt på sykkelen i solå på veien hjem og smilte te verden :) men så sko eg ta de ud igjen på kvelden, og det va ikkje liga gøy… “en finger på ene siden av øyeeplet, en på den andre siden, også trykker du sammen!” “hæh?!!” haha

  3. det å ta dem av blir så lett som bare det etterhvert. det jeg roter med er å blande venstre med høyre når de taes av, og da blir det kluss morgenen etter…

  4. haha! jeg elsker linser. men jeg bruker nesten bare brillene nå. det er visst eneste måten å få komplimenter på lenger.

  5. Jeg er blitt fortalt at folk føler at de må ta meg mer seriøst når jeg har briller på. Så da jeg ikke vil risikere å ikke bli tatt seriøst tør jeg nesten ikke å ta dem av lenger..

Leave a Reply

 
