Chicidas bloggplakat

1. Jeg som blogger
1. Skriver om hva jeg vil, hvordan jeg vil.

2. Du som bloggleser
1. Skal vite at jeg lyver av hjertets lyst. Jeg kan også forsikre deg om at alt jeg skriver er påvirket av hvem jeg er. Noen ganger hvem jeg skulle ønske jeg var.
2. Skal være klar over at tingene jeg skriver om er farget av annonsørene mine; den grønne bevegelsen i Iran, Mos Def, byen London og Wiens grafittikunstnere er noen av disse. Jeg har ikke lenket til dem i denne posten, da jeg ikke vil at de skal oppdage at deres finansiering av bloggingen min ikke lenger er hemmelig. Håper bare ikke de googler seg selv.
3. Trenger ikke å like det jeg skriver. Du trenger heller ikke å tro på det jeg skriver. Du trenger heller ikke å lese det jeg skriver. Og du trenger ingen påminnelse på alt dette. Du er da ikke dum, kjære leser.

3. Du som annonsør:
1. Kan kanskje finne noen relevante retningslinjer i den nye bloggplakaten

~ by chicida on February 16, 2010.

2 Responses to “Chicidas bloggplakat”

  1. Signerer denne!

  2. […] fra sidelinjen er bloggplakatdebatten, galant fremført av Kvinnekongen og hennes kommentatorer. Chicida har laget sin egen. Jeg undres om moralpolitiet kan få utvidete arbeidsoppgaver. Moralpolizei – Med ett øye på […]

Leave a Reply

 
