Let’s bogyi

Ting som lyser opp hverdagen i en eksamenstid som kun består av pendling mellom leiligheten og biblioteket:

  • At jeg har et såpass fint bibliotek:

  • At Thomas ordner frisyren sin hver gang han går forbi speilet på gangen i biblioteket. Thomas er en uteligger som overnatter på universitetet, og har en hårprakt som hverken har sett sjampoo eller kam på noen måneder.
  • At jeg bor i samme hus som Dr. Bogyi

~ by chicida on January 26, 2010.

6 Responses to “Let’s bogyi”

  1. Fantastisk :-) Hold ut. It pays off.

  2. Hah, Dr. Bogyi. Ka man ikkje ville gjort for å ver så heldig å ha et sånt navn! Fekk og forresten ein “ahAAAA-det-e-DER-det-ordet-komme-fra” opplevelse når eg leste du pendle mellom leilighet og bibliotek. Pendle, pendel, pendelen som svinge. Ord, Ida, de e så fine! Lykke te :)

  3. Hehe – kult. Jeg jobbet en stund sammen med en som het Znatavicios til etternavn. Det føltes litt som å jobbe sammen med en sesam stasjon-karakter.(det skal egentlig være u istedenfor o, men jeg vil jo ikke at han skal google seg selv, og se at jeg at jeg kallte ham en barnetv-figur. Det var en hyggelig kar, han fortjener bedre)

    Det biblioteket er jo bare helt nydelig.

  4. Ord er noe av det fineste som finnes. Men han sesamstasjon kollegaen din hørtes mer ut som et gresk pålegg synes jeg :) noe med aubergine og hvitløk..mmm. Da jeg skulle registrere meg ved universitetet som fersk student og sto i den 2 timer lange køen med andre sktudenter som hadde gjort som meg og ventet i siste liten med å registrere seg, sørget navneskiltene til de ansatte ved universitet for underholdning. En Fru Frühstück(Frokost) tok imot skjemaet mitt mens Herr Bolognese delte ut studentbevis :)

  5. Vil se portrett av Thomas, er en godjobb for en som ikke vil lese til eksamen :)

  6. Nå i ferien har jeg tenkt å holde meg langt vekke fra biblioteket, men skal skrive oppgave neste semester, så kan godt hende det dukker opp et portrett da :)

Leave a Reply

 
