Rules of procrastination

Jeg har lov til å:

– gjøre ting relatert til andre fag enn det jeg har eksamen i
– ta armhevinger *
– ta oppvasken *
– dysje *
– spise **

* maks èn gang til dagen
** men ikke lage treretters

Jeg har ikke lov til å:

– lage nye fotoalbum på facebook
– lete etter couchsurfere i Nairobi
– bake
– sortere platesamling
– lage en ny event på facebook
– gå til butikken for å kjøpe melk til kaffe
– se videoen til Jay-Z sin “On To The Next One” for 534te gang
– lage kaffe
– klippe håret
– tagge alle bildene i mitt nye album på facebook
– rydde i godteriskuffen på kjøkkenet
– kommentere alle bildene i mitt nye album på facebook
– lage kaffe
– tegne utkast til sminken til ny imaginær startrek film
– kommentere alle bilder i venner sine album fra ifjor høst på facebook
– lage kaffe
– prøve ut utkast til startrek sminke på meg selv
– blogge
– lage lister over ting jeg ikke har lov til å gjøre når jeg egentlig må lese til eksamen

And now for something completely different:

Jeg greier ikke å bestemme meg for om jeg vil bade i eller spise opp videoen til “On To The Next One”.

“MJ at Summer Jam, Obama on the text
Y’all should be afraid of what I’m gonna do next”

~ by chicida on January 7, 2010.

5 Responses to “Rules of procrastination”

  1. hahaha, løsningen er å ikke gå hjem! jeg sov middag hos ei vennine i dag, og se! FrauL leser på kvelden!

  2. Hvis du hadde hatt lov å ta armhevinger ofte så kunne du blitt supersterke.

    Å så må det ver lov å lage kaffe, det sier seg selv. Men ikke for mange kopper, da blir det så mye armhevinger etterpå for å få ut rastløsheten. Da får du sånne Madonna-armer.

    Det funka for meg å skru av internett, altså nettverkstilkoblingen. Kan bli vanskelig å skru av hele internett. Da blir det ørlite vanskeligere å blogge og legge ut bilder, og sjekke nyheter, og mailen, en gang til, og en gang til.

  3. Tror heller jeg får Michelle Obama armer, og det kan jeg leve med :)

    Har funnet ut at biblioteket er the place to be i eksamenstider – ingen kaffe, inget kjøleskap, saks, speil, og om jeg sitter for lenge på facebook på en av biblioteksdataene skammer jeg meg litt hemmelig ovenfor de andre flittige studentene, så det hjelper endel på disiplinen.. må bare ha disiplin nok til å komme meg på biblioteket..:S

  4. last om bildene av sminken til den imaginære startrek filmen!

  5. hae, nei mange av de reglene e eg iche enige med. Du maa foerst og fremst blogge, for ellers har iche eg noge aa gjoer naar eg maa gjoer bedre ting (iche at eg har saa mange ting aa gjoer, haha) og kofor vil du iche adda mer bilder paa facebook? kaffe kan du laga, men iche saa mye nei. du boer adde gaa til biblioteket t ting du maa gjoere:)

    Lykke til med puggingen! Og by the way, nyt bursdagen din, lag kafe, bak noe godt, gaa paa facebook og se alle meldingene du faar og kanskje du maa starta dagen din med aa hoere paa Jay Z, bare for aa komme i en god stemning:)

Leave a Reply

 
