Jeg lever for helgen

Forrige helg…

…sang jeg “har du kikka baaaag potteplanteeeen?” med to Oslo-fininger:

Denne helgen…

…skal jeg synge “dont-push-me-cause-Im-close-to-the-eeedge” med en Wien-fining:

Om to helger…

…skal jeg til London og synge “just touched town in LND Town” med en London-fining:



Må bare skrive ferdig oppgave først…

~ by chicida on November 12, 2009.

3 Responses to “Jeg lever for helgen”

  1. Eg like finn bikkjen sangen, eg hoerte paa an med Martijn i sommer:)

  2. ja, eg merke at det å bo i utlandet har gjort meg litt sånn i overkant patriotiske/nostalgiske når eg hørre sanger på norsk, spesiellt på dialekt :) og teksten på denne e jo bare heilt fantastisk! “får den feeeteste preeemieeeen!” XD

  3. fine helger 8)

Leave a Reply

 
