Fine byen (Del 1)

Jeg liker byen min på kvelder der en blir møtt på dansegulvet av klassikere som denne:

Vodpod videos no longer available.

more about “Nikka Costa – Like a Feather“, posted with vodpod
~ by chicida on September 4, 2009.

5 Responses to “Fine byen (Del 1)”

  1. så crazy!! eg kom på den sangen ut av det blå for noen dager siden, og lasta an ned! Me må vær twin souls eller noe

    • klart at me e :) va hos deg eg hørrte sangen fysste gang tror eg!

      • haha, andre posten og “Prosjekt skrive bokmål” e allerede failed miserably.. hm, ny regel: eg får lov å skriva dialekt i kommentarfeltet ;-)

  2. åkei. då e dét avklart. dialekt-kommentarer. eg vil ha deg i nærheten sånn at me kan henga å gå ut samen. det vil eg.

    • jaaaa det hørres bra ud! :) men sko det ikkje skje sånn med det fyssta får du komma å innvadera byen med meg her!

Leave a Reply

 
